Boekhouder / Administratief medewerker (M / V)

Taken en verantwoordelijkheden

We zijn op zoek (op korte termijn) naar een boekhoudkundig medewerker die medeverantwoordelijk is voor alle financiële en administratieve werkzaamheden voor onze klanten.

Wij zoeken iemand met zelfstandigheid, nauwkeurigheid, goede communicatieve vaardigheden (als pre).

Jouw werk in het kort

  • De financieel administratief medewerker is verantwoordelijk voor de volledige boekhouding van verschillende ondernemingen en zorgt voor adequate vastlegging,
  • Je draagt zorg voor de gehele financiële administratie van de ondernemingen
  • Je controleert/verzorgt de btw-aangifte.
  • Je zorgt dat aan de administratieplicht wordt voldaan;
  • Je verricht voorwerk voor het opstellen van de jaarrekening;

Opleidings- en ervaringseisen

  • Een afgeronde financiële of economische studie op mbo of hbo-niveau;
  • Minimaal 1 à 2 jaar werkervaring;
  • Beheersing van Nederlandse taal in woord en geschrift;

Arbeidsvoorwaarden

  • Fulltime
  • Flexibele werktijden

Ben je geïnteresseerd? Neem dan contact met ons op of stuur je sollicitatiebrief met c.v. naar:

Delta Administratie en Advies Groep , Televisiestraat 324 2525 LV Den Haag of e-mail deze naar info@delta-administratie.nl

Voor nadere informatie kun je contact opnemen met telefoonnummer 070-3883335 / 06-14897867