Taken en verantwoordelijkheden

We zijn op zoek (op korte termijn) naar een assistent accountant die medeverantwoordelijk is voor alle financiële en administratieve werkzaamheden voor onze klanten.

Wij zoeken iemand met zelfstandigheid, nauwkeurigheid, goede communicatieve vaardigheden (als pre) en ervaring met diverse boekhoudpakketten (onder andere Accountview, Afas, Infine).

Wij zoeken ter uitbreiding van ons kantoor een Assistent Accountant die zich bezig gaat houden met de volgende werkzaamheden:

  • Het opstellen jaarrekeningen, verwerken administratie, verzorgen tussentijdse cijfers;
  • Het opstellen van de belastingaangiften;
  • Het inrichten van administraties voor nieuwe klanten

Opleidings- en ervaringseisen

  • Een afgeronde financiële of economische studie op hbo-niveau;
  • Minimaal 1 à 2 jaar werkervaring;
  • Fiscale kennis (belastingaangiftes, BTW, opstellen jaarrekening, etc.);
  • Beheersing van Nederlandse taal in woord en geschrift;

Arbeidsvoorwaarden

  • Fulltime
  • Flexibele werktijden

Ben je geïnteresseerd? Neem dan contact met ons op of stuur je sollicitatiebrief met c.v. naar:

Delta Administratie en Advies Groep , Televisiestraat 324 2525 LV Den Haag of e-mail deze naar info@delta-administratie.nl

Voor nadere informatie kun je contact opnemen met telefoonnummer 070-3883335 / 06-14897867